Vegán receptek, kozmetikumok, érdekességek

Vegán receptek

Vegán receptek

Minden egyben ebéd :)

2015. augusztus 13. - NZH

Néha az a perverzióm támad, hogy bármilyen élelmiszert, amit a konyhában találok szeretném - lehetőleg egyszerre - elfogyasztani. Egyelőre ez a módszer még csak finom ételeket hozott létre. Ezt a bejegyzést azért írom, hogy lássátok, nyugodtan kombináljatok össze mindenfélét, bátran kísérletezzetek az ízekkel. :)

Az egész úgy kezdődött, hogy éhesen sétálgattam a boltban, hogy mit egyek ebédre. Vettem gombát, mert szeretem a gombát, vettem növényi tejszínt is, szeretem a tejszínes gombát. Veszek bele akkor már egy kis újhagymát is. Majd ekkor, elhaladtam a fagyasztósor mellett, mérsékelten dühösen és csalódottan konstatálva, mennyi állati tetem van itt még mindig feldarabolva és tartósítva, undorító és megláttam Őt. Fagyasztott zöldséges golyókat O-O Szeretem az újdonságokat, így ezt is szerettem volna kipróbálni. Ekkora megjelent a fejemben egy tejszínes gombás, hagymás zöldségesgolyós tésztaétel.

ddddd.jpg

Gombát megpirít, fűszerez, tejszín, pár perc összeforral, pici mustár, bele az újhagyma. Közben tészta főz, sütőben golyó sül 10 perc alatt. Így minden egyben sült/főtt/pirult és 30 perc alatt bőven kész voltam vele :)

Í M E

img_20150810_123704.jpg

Isteni finom lett

A bejegyzés trackback címe:

https://csimborasszo.blog.hu/api/trackback/id/tr967704094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása