Vegán receptek, kozmetikumok, érdekességek

Vegán receptek

Vegán receptek

Süssünk tortát ...

2015. augusztus 13. - NZH

Nem is akármilyet, hanem gyümölcstortááát.

 

(Megtaláltam a betűméret változtató ikont, igen.) Biztos rendkívül kíváncsiak vagytok az elejétől a gyümölcstortás sztorimra, már én is kezdek gyanakodni, hogy ingerszegény környezetben élek, ezért érzem a belső késztetést, hogy minden receptemnél tudjátok a háttérsztorit. Höhö, na. A lényeg,hogy nyár van és ilyenkor gyümölcstortát szeretnék enni. Régen persze megettem a zselés részét is, ma már mivel tudom miből készül előbb rágnám el az ereimet már nem eszem meg.

cute-and-colorful-fruits-in-cartoon-colors-34726788-448-376.png

De, majd gondoltam, kenek rá mogyoróvajat. A tésztája pedig egy réteg vaníliás, egy réteg kakaós lesz. Ez az alapötlet. Nem nézek receptet. Nem kell nekem, hogy 40 összetevőből kutyuljak valamit, ami nem is lesz jó, cserébe 2 óráig készült. Szóval az alapanyagaim ezek voltak: zabpehelyliszt, édesítőszer, sütőpor, víz (igen víz, de jó helyette a növényi tej is perrrrsze), kókuszzsír. Na hát nem nagy cucc, filléres dolgok. Hát, az arányok a gyengéim, nem mérek semmit grammra, mikor muffintésztaszerű tésztát kapok, akkor kb fél dl vizet még hozzáöntök és jó is.

img_20150811_193742.jpg

 

A receptem nagyjából ilyen lehetett :

  • 2 bögre zabpehelyliszt
  • édesítőszer
  • 1 kk sütőpor
  • 3/4 bögre folyadék (víz,növényi tej etc)
  • 3 ek kókuszzsír

De mondom muffintésztánál picit folyékonyabb legyen. Nnnnno, sütőbe helyeztem, 180 fokon légkeverésen sütöttem kb 20 percig (tűpróba), kiszedtem hogy hűljön. Eközben a gyümiket felvagdostam. Mikor langyos volt a tésztám, akkor megkentem mogyivajjal, ráraktam a gyümiket (OMG ez a szóhasználat :'D) aztán, hát, kész.

img_20150811_192334_2.jpg♥ ♥ ♥

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csimborasszo.blog.hu/api/trackback/id/tr217704100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása