Vegán receptek, kozmetikumok, érdekességek

Vegán receptek

Vegán receptek

Vegán mac n cheese :))

2015. október 08. - NZH

A mac n cheese egy tipikus amerikai tök egészségtelen kaja, de vegánul természetesen nagyon is egészséges, tápláló, vitaminokban gazdag étel. (Hű, de szépen fogalmaztam,hejj!) 

Több recept is kering a zinterneten, én kettőt mutatok be nektek 

Ez a video a BuzzFeed jóvoltából készült, ők egyébként rengeteg vegán/vega receptet gyűjtögetnek össze, érdemes ott körülnézni  Ebben a videóban a hozzávalók: hagyma, krumpli, répa, tészta. Azért ez elég egyszerű és pénztárcabarát is valljuk be.  Tessék meglesni! 

A másik egy édesburgonyás verzió. Az édesburgonyáról írok majd még, mert nagyon nagyon hasznos kis növény, amit érdemes beiktatni az étkezésbe. Szóval az én receptem:

 

H O Z Z Á V A L Ó K 

1 nagyobb édesburgonya

fél bögre kesudió

4 ek sörélesztőpehely

1-2 gerezd fokhagyma

1-1,5 bögre növényi tej

1 kk mustár

spenót (elhagyható)

só,bors

a kedvenc, lehetőleg durumtésztád

E L K É S Z Í T É S

Szerintem amivel kezdd, az mindenképp az legyen, hogy forralsz fel vizet és abban hagyod ázni a (sótlan,pörköletlen!) kesudióidat. Aztán fogod az édesburgonyát, felszeleteled, bedobod egy tepsibe, locsolsz rá kis olajat, sót és 170 fokon kb megsül 10 perc alatt. Nézegesd és ha puha (bökd meg a villáddal) akkor elkészült. Én nem szoktam meghámozni, mert a héjában rengeteg a vitamin. Aztán közben felrakhatod a tésztádat is főni. A megsült édesburgonyát, az ázott kesudiódat és a többi összetevőt (kivéve a tésztát értelemszerűen) összemixeled egy turmixgépben/aprítóban/botmixerrel. Aztán ha kész a tésztád, ráöntöd. És kész. Nekem nem sikerült értelmes képet csinálnom róla, mert a telefonom ratyi ha sötétben kell fényképezni, úgyhogy hozok nektek egy illusztrációt. 

A kép a www.chefchloe.com weboldalról származik. Egy fiatal olasz lány vegán receptjei találhatóak itt, szóval itt is érdemes körülnézni egy kis inspirációért.

A bejegyzés trackback címe:

https://csimborasszo.blog.hu/api/trackback/id/tr617950470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása